dimarts, 8 de juliol del 2008

Per fi, ja està ací el camí

Ja està ací la fita de l'estiu i un vell anhel que em rondava el cap ja fa anys. No comencem des d'on m'agradaria però la logística és el que té. Dilluns matí s'enfilarem cap a Pamplona i d'allí s'acostarem a Puente la Reina on s'iniciarà la nostra aventura. Per davant ens quedaran set-cents quilòmetres repartits en catorze dies que al remat ens han d'abocar a Santiago obre el 28 de juliol. Ara són moments d'entranament i d'aprovisionament de tot allò necessari per al trajecte. Un altra part del viatge tant o més intensa que la pròpia travesia. És per això que no hi ha quasi temps, per recordar per exemple que em perdré la Festa del Panellet però ben mirat, em pillaré les orquestetes d'Alfafara com si s'acabarà el món. M'agafaré com a exemple vital al Greenwich i com aprofita al màxim les nits dels panellets i en general, les seues estades a Bocairent. Xiquets, que ens vaja de gust tant una cosa com l'altra i ja ens contem les batalletes.