dilluns, 12 de juliol del 2004

Balanç d'un dia de Mediàtic!!!



La veritat és que vam aplegar tardet acabant ja l'actuació de Jose Mercé. El primer concert sencer que vam veure era el de Melendi, un clon d'Estopa que parla de les mateixes coses que els de Cornellà i amb el mateix estil (poc més que afegir)... Després Fito Paez que feu un concert apte per a intelectuals. El Sata i jo aprofitarem per a guardar forces i esperar a la Mala Maria. I finalment va aplegar, acompanyada per J, el del Rimadero de Ràdio 3 i dos més que els acompanyaven a les veus. Flipant, com una fràgil i primíssima dona pot transmetre tanta energia. I per a les postres Loquillo ('como veis somos los últimos, porque detrás nuestro es imposible que vaya nadie')... Llevat de la pose xulesca del Loco, el concert també va ser una passada. Ara, la Mala Rodriguez s'enduu la palma. Una última cosa. Em sembla indignant que un festival fet en Alcoi no convide a cap grup que cante en valencià. Les meues sinceres felicitacions als organitzadors del Moniatic per la seua tasca reivindicativa perquè el Mediatic està fet per a què els fills de papà es deixen 'els quartos' i ensenyen les seues samarretes Nike o el seu últim piercing o tatuatge.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

LA teua puta pagina web es una puta merda pq per aposar un simple comentaria tinc que anar a mil lloc on nomes parlen en Angles ( cada vegada estic mes convençut que el meu angles es pesim) i no porten a capa lloc per aixo he desitit escriuret per asi (podies pasar la meua revindicacio a la teua pagina, amb un nick estrambotic on ningu sapiga qui soc)

Crec que la idea general del mediatic la tens prou clara, es a dir jo tambe crec que es un festival on sols van la gent pija i cuatre descelebrat forrats de pasta a filtrejar amb les drogues ja que en els seus pobles no els hi deixen fer-ho. No he anat a molt festivals com aquest per no dir a cap pero tinc una xicoteta noció dels alguns cocerts i he obsevat que la gent que hi sol anar es diferent a la que hi vam trobar jo i el meu afamat cosi en el mediatic. Es una festival o es valora prou més la comercialització de la musica que la calitat en si per tant es busca que hi vaja gent amb una capacitat economica bastant solvent (amb aço no vullc dir que jo i el meu cosi estem forrats)
En segon lloc vullc discrepar amb tu, el autor de la pagina, el meu cosi, la manera en que has descrit als grups que el diumenge van actuar. Vam a rribar prou tard, com ben be a dit el meua cosi, pero van poder veure, encara que fora pocs minuts un Jose Merçe entregat amb el public, crec que el flamenc en un concert d´aquest estava un poc defasat pero aquest tio va saber quedarse amb gent. despres va seguir Melendi, per a mi el millor amb diferencia de tots els grups que van pasar aquell dia. Es pareix prou a estopa pero crec que profundisa mes en les seues paraules i aconseguix que les seues cançons no siguen tan bastes ni radicals com les del grup de cornella. despres de Melendi va tocar Fito Paez, no soc molt entes en la musica pero per la cantitat de gent que hi havia mirant-l´ho i sentit-l´ho no va estar molt encertat i crec que a la gent no li va agradar gaire
Depres d´aquest argenti vam pasar a la mala Maria, a mi eixe tipus de musica no m´agrada i pr tant no puc opinar. I per ultim el Loco. No vam saber disfrutar d´aquest concert per diferent motius pero va estar be, fent gala de la xuleria que el caracteriza

Arnau de Tollos

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
gatzara ha dit...

Gràcies per la teua colaboració i benvingut a aquest, el teu blog, Arnau de Tollos!!

Sobre l'idioma d'aquesta web no ets la primera persona que coincidix amb tu en què es poc 'amigable' que estiguen totes les instruccions en anglés. T'assegure que he vist d'altres llocs on ubicar gatzara però la seua qualitat és mínima dissenyant webs prou cutres. De manera que, ara per ara, continuaré ací però no descarte en un futur canviar-la de lloc.

En quant a les crítiques sobre el Mediàtic, a mi em dóna igual vaja qui vaja siguen pijos, bacaletes o hippies (el que em repateja és l'absència de música en valencià).

En quant a la valoració dels artistes de Mercé no podem dir res perquè ni tan sols es vam acostar a la vora de l'escenari. I sobre Melendi, potser tingues raó amb que les seues lletres són més poètiques i no tan besties com els Estopa.