dilluns, 7 de febrer del 2005

No hi ha quasi òptiques a Igualada

A les dotze del migdia i després de quasi una hora de pegar bacs he trobat una òptica arraconada en un carreró. Fins aleshores he anat amb les ulleres completament tortes i la reacció de la dependenta quan ha vist com de fotudes estaven ha sigut de completa sorpresa: Sí que ha sigut fort el colp que t'has donat !!! (Belda, et vull!!)... A banda d'això cal dir que ma mare esta setmana mourà els fils necessaris per a disposar l'any que ve d'un nou jupetí ('xaleco') de suavo. Al remat, va ser més facil del que em pensava dir-li la veritat. Tants anys de subtils mentides fan que em siga tremendament difícil contar la veritat a ella i a tothom. I finalment, són les cinc de la vesprada i estic baldat ... tinc una gossera brutal i em principi m'he de quedar tres hores més per l'institut. Vaig a inventar-me un maldecap i me n'aniré a casa a veure un poc la tele o directament al llit. Demà serà un altre dia. Resumir les meues mini-festes consistiria en què mai en tan poc de temps m'havien passat tantes coses 'negatives'... No obstant això, ja espere les de l'any que ve!!!

Vitol al patró Sant Blai!!