dimarts, 30 de maig del 2006

La vida secreta de las palabras i Volver

Feia temps que no m'acostava pel cine i la debacle opositora catalana m'ha donat l'argument ideal per tonar a seure a una butaca. Diumenge a la vesprada vaig anar a Banyeres a veure la última de Isabel Coixet i guanyadora del premi Goya a la millor pel·lícula. Em van comentar què Nousseb també va tindre un cap de setmana Coixet i s'ho va passar d'allò més avorrit. La peli és guapa, però el mal és què la cadència de l'acció és molt, MOLT lenta!!! ... I ahir, vaig veure ací en Móra, la peli Volver d'Almodovar. Predisposat a veure més del mateix d'Almodovar vaig eixir més que satisfet per com havia sigut de divertida i àgil. Menció especial a Pe i la seua caracterització d'actrius italianes dels 50 com la Loren o la Lollobrigida