diumenge, 7 de maig del 2006

Olé pels ous del Sata i la comissió de la Santa Creu

Sovint diuen què aquest món és per als valents. Aquesta afirmació no m'agrada massa per com és d'anti-democràtica. Ara, hi ha vegades què és innegable la seua validesa. Cap de setmana com aquestos farcits d'actes per Biar, Ontinyent, Llutxent etc. no és el millor moment per contractar una orquestra de les millors de l'entorn. Anit, posant-me en la pell dels organitzadors, m'hagueren caigut els ous a terra esperant el pitjor i en el decurs de la nit hauria tret pit per com de bé va anar tot. Quasi sempre em cague en alguna cosa, esta web està repleta de comentaris despectius. Huí faig una excepció i em lleve el barret davant el meu cosí, Reig i companyia. Xapó!!! Què prenguen nota els majorals de Sant Agustí