diumenge, 28 de març del 2010

Per fi, assaig dels Tudells
Sembla que les òrbites marcianes i plutoniques s'han ajuntat i d'esta manera podrem relitzar l'assaig que fa tant de temps que anhelàvem. No cal dir que la intendència serà "pa rebentar" a vore si només per la gula aconseguim donar-li continuitat a la cosa. La quedada serà a les 20:30 hores com de costum al local d'hivern o el que és el mateix a la caseta de Nousseb. No se si em retornarà la canyeta des de la última quedada però allí estarem.

5 comentaris:

Pirata ha dit...

Buenaaaaas!
No era a les 21? però millor a les 20:30, més temps pa REBENTAR, no som CARTUX, però casi!

Allí ens veiem!

wallace ha dit...

Estic emocionat

curigi ha dit...

Jo també tenia entes a les 21, a vore si anem i encara no està obert el local.

gatzara ha dit...

errada meua: a les 21 hores!! es tant la ganeta que tinc que no veig l'hora!!

Eli Llop i Beneyto ha dit...

ok!! jo també aniré, fins ara