dimecres, 12 de maig del 2004

Seqüeles del bombardeig mediàtic

Els Pets. Jo vull ser Rei

Jo vull ser rei, ser per collons cap de l'estat, tenir-ho tot fet
només per ser fill de papà fer-ho tot bé, mai ser escollit mai ser votat
sempre trobar la moto amb el motor engegat

Tan avorrit d'estar envoltat per una colla de llepons
Suant imperibilitat com un cacic o un dictador

Fotre un polvet, amb la total seguretat de que el xiquet
tindrà el futur encaminat, tenir en Porcel, per a poder-me defensar
o fer un discurs que ben segur que aplaudiran

Tan avorrit d'estar envoltat per una colla de llepons
Suant imperibilitat com un cacic o un dictador

Si és cert que som iguals davant la llei
Perquè collons jo mai podré ser rei

Reivindicar el que em va col.locar on sóc sense parlar
Res que no sigui l'espanyol i viatjar molt, sigui oficial o per plaer
que ja se sap que a Suïssa esquia molt bé

Tant avorrit d'estar envoltat per una colla de llepons
Suant imperibilitat com un cacic o un dictador

Si és cert que som iguals davant la llei,
perquè collons jo mai podré ser rei
Podré ser rei, podré ser rei.

Si voleu escoltar-la la teniu ací