dilluns, 10 de maig del 2004

Ser campions

A una persona acostumada com l'autor a assaborir constantment la decepció, la sensació de huí dilluns se'm fa rara, rara, rara!!! No se com reaccionar i es més, crec que la meua ànima m'ha abandonat asquejada per ser derrotista militant. Malgrat tot crec que no es per a tant i permetre's una caneta a l'aire és un gest molt saludable.
Huí comença un nou periòde dins d'aquesta bitàcora on estic disposat a aportar cosetes cada dia i fer d'aquest fòrum una xicoteta finestreta al món!!! I com una finestra necessita d'algú que es cole per ella us habilite l'opció de comentaris per a què m'esbronqueu, em matisseu, em feliciteu o el que vulgueu.

A veure si és veritat. Amunt València!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

açò es una proveta per als comentaris

Anònim ha dit...

Cada dia me sorprendes mas...
Preparate para que te meta caña.

:-)
Quique