dimecres, 30 de juny del 2004

Les coses que tinc

Tinc un rellotge de corretja que molta gent m'admira i jo ben bé no se perquè. Potser perquè tinga marca 'pijeta'.

Tinc un desfici brutal amb una barba de més de tres dies: un picor constant que fa rascar-me visceralment.

Tinc una bossa d'esport que em regalaren per la comunió. Tothom se'm riu d'ella però a mi m'agrada molt.

Tinc una casa, que ara a l'estiu es calfa d'una manera bàrbara (quina graella!!).

Tinc el costum d'oblidar tot allò que somnie en el moment en que obric els ulls. Tota una pena!!.

Tinc un veïnet menudet que molava veure'l banyar-se a la piscina fins que sos pares ens el van amagar i ma mare, mon pare i jo ens vam quedar amb un pam de nassos.

Tinc unes manisetes a la dutxa que tenen perill de caure i cada moviment a la banyera ha de ser d'una precissió màxima.

També tinc huí un any més dels que tenia ahir.